youtube MV:

 http://www.youtube.com/watch?v=cqw4dBILqUk

演唱:The Fray
歌名:Never Say Never


Some things we don’t talk about,
有些事情我們並不談論,
Rather do without and just hold the smile
寧可去做並保持微笑
Falling in and out of love
墬入又摔出愛情
Ashamed and proud of, together all the while
羞愧和自豪,同時發生,
You can never say never
沒有絕對的事情
While we don’t know when
我們不知道什麼時候
But time and time again
但一次又一次
Younger now than we were before
現在我們比以前更保持年輕的心,


Don’t let me go
別讓我走
Don’t let me go
別讓我走
Don’t let me go
別讓我走

Don’t let me go
別讓我走
Don’t let me go
別讓我走
Don’t let me go
別讓我走


Picture you’re queen of everything
圖片你是一切事物的女皇
Far as the eye can see under your command
在你統治下的(領土)比眼睛所看到還廣闊遙遠
I will be your guardian when all is crumbling
當一切都崩潰時,我將是您的衛士
I’ll steady your hand
我會穩住妳的手
You can never say never
沒有絕對的事情
While we don’t know when
我們不知道什麼時候
But time, time and time again
但一次,一次又一次地
Younger now than we were before
如今我們比以前更保持年輕的心,


Don’t let me go
別讓我走
Don’t let me go
別讓我走
Don’t let me go
別讓我走

Don’t let me go
別讓我走
Don’t let me go
別讓我走
Don’t let me go
別讓我走


We’re pulling apart and coming together again and again
一次又一次地我們被拉離對方然後又聚在一起
We’re growing apart but we pull it together,
我們各奔前程,但是我們聚在一起,
Pull it together again
再次相聚
Don’t let me go
別讓我走

arrow
arrow
    全站熱搜

    樂兒不是先生♥ 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()