close

 

1043227585    

1043227586

   Jason mraz傑森‧瑪耶茲,美國創作歌手,從小在維吉尼亞州列治文郊區的梅卡尼克斯維爾長大。
 《I'm Yours》再youtube中點閱率高達158,686,683次,帶給須多人溫暖與滿滿的好心情

 
 而新專輯《Love Is A Four Letter Word》愛有十三劃,以「愛」之名貫穿整張專輯核心 

 
 
 + Jason mraz - i won't give up +

When I look into your eyes 當我被你迷人的雙眼勾引時
It's like watching the night sky 就像看著星空般閃耀
Or a beautiful sunrise 或說是 黎明時的太陽
There's so much they hold 有著太多的含意 與情感


And just like them old stars 有如不滅的恆星
I see that you've come so far 看得出你經歷了很多
To be right where you are 才能來到 你現在的境界
How old is your soul 你的心靈 多累了

I won't give up on us 我對我們 不會放棄
Even if the skies get rough 即便蒼穹 不再明朗
I'm giving you all my love 我會獻出 我所有的愛
I'm still looking up 我依然等待 

And when you're needing your space To do some navigating 當你需要些空間 去探索自己
I'll be here patiently waiting 而我會在這裡 靜靜地等待著你
To see what you find 一同見證 你所尋回的


'Cause even the stars they burn Some even fall to the earth 因為 就算是星辰燃燒焚毀 墜落地球 
We've got a lot to learn 還有太多 太多事物我們要去學
God knows we're worth it 上帝!祂知道我們還值得這一切
No, I won't give up 不!所以我不會放棄

I don't wanna be someone who walks away so easily 我才不會 像那一種 輕言放棄 毫無貢獻的人
I'm here to stay and make the difference that I can make 我會緊守在這 做盡我所能 讓事情有改變

Our differences they do a lot to teach us how to use the tools and gifts we got yeah, we got a lot at stake 
我們與他人不同 在於授予 不同天賦 對策與技能 

And in the end 而最後
You're still my friend at least wedid'n tend For us to work 你我還是依然相伴  
we didn't break, we didn't burn 我們沒有分開 也不會吵架
We had to learn how to bend without the world caving in 我們還要學怎麼放低身段 才不會使這世界支離崩截
I had to learn what I've got, and what I'm not 我還要去學習 如何珍惜 跟我的短處
And who I am 真正地瞭解自己


I won't give up on us 我對我們 不會放棄
Even if the skies get rough 即便蒼穹 不再明朗
I'm giving you all my love 我會獻出 我所有的愛
I'm still looking up 我依然等待
Still looking up 依然抬頭仰望

But I won't give up on us 我對我們 不會放棄
God knows I'm tough enough 祂知道我們 承受的起
We've got a lot to learn 還有好多 好多的事要學習
God knows we're worth it 主呀!祂知道這一切都還值得


I won't give up on us 我對我們不會放棄
Even if the skies get rough 即便蒼穹不再明朗
I'm giving you all my love 我會獻出我所有的愛
I'm still looking up 依然抬頭仰望

arrow
arrow

    樂兒不是先生♥ 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()